بهترین استوک

اینجا سرآشپز قرمزاستوک چند تا پیشنهاد خاص برای شما داره، منتظرش باشین.
معمولا پیشنهاد سرآشپز همیشه چیز خوبی از کار درمیاد.

بهترین لپ تاپ استوک

بهترین کیس استوک

استوک به کالاهایی گفته می شود که قبلا استفاده شده و کارکرده هستند و دارای قیمت پایین تر از کالاهای نو هستند. استوک می تواند شامل لپ تاپ، مانیتور، کیس، تبلت، گوشی و غیره باشد. استوک ها بسته به سلامت و کیفیت آن ها به گرید های مختلف رتبه بندی می شوند. گرید A بهترین گزینه است و به لحاظ ظاهری و عملکردی تفاوت چندانی با کالای نو ندارد. گرید B کمی زیر گرید A است و ممکن است دارای خط و خش یا سایش کمی باشد. گرید C کمترین کیفیت را دارد و ممکن است دارای خط و خش زیاد یا عملکرد پایین تر باشد.

بهترین استوک ارزان به استوک هایی گفته می شود که علاوه بر قیمت پایین، دارای سلامت و کارایی بالایی هستند. به عبارت دیگر، بهترین استوک ارزان باید دارای نسبت قابل قبولی از قیمت به کارایی باشد. برخی از عوامل مؤثر در انتخاب بهترین استوک ارزان عبارتند از:

  • برند: برندهای معروف مانند DELL، ASUS، HP، LENOVO و APPLE از اعتبار و شهرت بالاتر و پشتیبانی بهتر برخوردار هستند. برندهای کمتر شناخته شده مانند ACER، TOSHIBA، SAMSUNG و HUAWEI ممکن است از کیفیت پایین تر و پشتیبانی ضعیف تر برخوردار باشند.
  • مشخصات فنی: مشخصات فنی نشان دهنده عملکرد و قابلیت های کالا هستند. بسته به نوع کاربری و نیاز خود، باید به موارد مانند سایز صفحه نمایش، رزولوشن، پردازنده، حافظه رم، حافظه داخلی، کارت گرافیک، باطری، شارژر، درگاه ها و امکانات جانبی توجه کنید.
  • گارانتی و مهلت تست: گارانتی و مهلت تست نشان دهنده اطمینان و اعتماد فروشنده به کالای خود هستند. گارانتی به معنای تعهد فروشنده به تعمیر یا تعویض کالا در صورت بروز خرابی است. مهلت تست به معنای امکان بازگشت کالا در صورت عدم رضایت است.

خلاصه

استوک به کالاهایی گفته می شود که قبلا استفاده شده و کارکرده هستند و دارای قیمت پایین تر از کالاهای نو هستند. بهترین استوک ارزان به استوک هایی گفته می شود که علاوه بر قیمت پایین، دارای سلامت و کارایی بالایی هستند. برای انتخاب بهترین استوک ارزان باید به عوامل مانند برند، مشخصات فنی، گارانتی و مهلت تست توجه کنید.

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : بهترین استوک ارزان

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.